
Mensen ervaren onze werkwijze als actueel, speels, lerend en enthousiasmerend. We hanteren een met elkaar onderzoekende aanpak, vanuit een blended aanbod, waarbinnen verschillende leerstijlen worden bediend. We stimuleren coachende leervaardigheden, waarmee zelfstandig en in samenwerking kennis en vaardigheden eigen worden gemaakt.
We versterken intrinsieke motivatie en eigenaarschap voor leerdoelen door deelnemers aan den lijve te laten ervaren wat het effect is van ander gedrag. We bieden ook handvatten om inzichten te communiceren naar collega's buiten de training. Onze procesbegeleiding biedt daardoor meer dan alleen 'les geven'.
We keren de rollen om: deelnemers 'geven' de training, de trainer faciliteert met informatie, vragen, oefeningen en feedback. De afwisseling tussen theorie en zelf ervaren versterkt de concentratie en betrokkenheid.
In combinatie met psychologische veiligheid versterken we inzicht in gedrag en professionaliseren we vaardigheden. We halen (latent) aanwezige groepskennis naar boven en mobiliseren creativiteit bij het oplossen van dilemma's en uitdagingen.


Onze aanpak is zowel toepasbaar in-company in organisaties als in onderwijsinstellingen
voor managers, teams en (volwassen) studenten.
Met thema's voor teamontwikkeling, adviesvaardigheden en afstudeerbegeleiding in het onderwijs.
En ▼ diverse managementthema's → lees achter afbeeldingen.
We maken leren aantrekkelijker door de juiste afstemming te vinden tussen entertainment en diepgang.
Deelnemers leren op een laagdrempelige manier met plezier, zin en energie en stimuleren elkaar,
aan de hand van impactvolle en creatieve leermethoden.
Gebaseerd op decennialange ervaring met groeien en bloeien van managers, teams en organisaties
in een steeds veranderende of onveilige omgeving.
"Ik wil medewerkers motiveren om zich verder te ontwikkelen."
"Ik wil dat trainingen in de praktijk meer rendement opleveren."
"Ik wil meer weten over het effect van verschillende leerstijlen."
Afwisseling + Uitdaging + Ervaring + Afstemming = Verandering
Profit - non-profit - onderwijs
Persoonlijk
leiderschap
Ontwikkelen:
talenten, vitaliteit, samenwerken en regie over werk en leven.
Project-
management
Realiseren van doelen: proces leiden met planning, methoden, vaardigheden, kennis.
Middel-
management
Effectief functioneren: schakel tussen directie medewerkers en resultaten.
Verzuim-
management
Beleid verbeteren:
preventie, herstel, rendement en welzijn vergroten.
Verander-
management
Anders organiseren: innovatie, strategie, persoonlijkheidsfactoren, samenwerking, omgaan met weerstand.
Kwaliteits-
management
Kwaliteitsverbetering:
product of dienst, bedrijfsprocessen, sales of organisatie.
Mede-
zeggenschap
Vertegenwoordigen:
personeelsbelangen, arbeidsomstandigheden en -verhoudingen.
Maatschappelijk ver-
antwoord ondernemen
Balans bevorderen: sociale, milieu-
en economische aspecten.
Meer informatie of ideeën vragen of delen?
▼